Dysponujemy taborem transportowym największych europejskich producentów
![Hobur logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/Hobur.png)
![man logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/man-300x200.jpg)
![mercedes-benz logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/mercedes-300x169.png)
![scania logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/scania-300x174.png)
![stokota logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/stokota.jpg)
![Volvo logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/Volvo-300x300.png)
![vanhool logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/vanhool-300x126.png)
![Kaessbohrer logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/Kaessbohrer-300x74.jpg)
![Lag logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/lag-300x110.png)
![Daf logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2017/10/daf2-300x141.png)
![iveco logo](http://lpgpolonia.pl/wp-content/uploads/2019/11/iveco.jpeg)
Nasze pojazdy wyprodukowane w latach 2006 – 2018 roku charakteryzują się:
- spełnianiem wymagań czystości spalin wg normy EURO 5 – EURO 6;
- posiadaniem zezwoleń Transportowego Dozoru Technicznego (TDT) w zakresie transportu towarów niebezpiecznych zgodnych z klasyfikacją ADR;
- posiadaniem przez naczepy pełnego wyposażenia dodatkowego (wydmuch/pompa, termoizolacja, grzanie, układy wydawcze – przepływomierze)
Nasze ciągniki
Używamy ciągniki siodłowe najlepszych europejskich producentów: MAN, Scania, Volvo, DAF, Mercedes Benz.
Pojazdy w zależności od wykorzystania wyposażone są dodatkowo w zestawy hydrauliczne Hydrive firmy Hyva służące do napędu pomp (paliwa, AdBlue, produkty chemiczne) bądź w kompresory ciśnieniowe firmy Haar lub Blackmer do rozładunku produktów ciekłych z cystern za pomocą ciśnienia wytworzonego w cysternie (przede wszystkim służą do rozładunków silnie żrących produktów chemicznych bądź o gęstym stanie skupienia.
Wszystkie ciągniki posiadają bogate wyposażenie seryjne oraz wysoką zabudowę celem możliwości szybkiego świadczenia usług transportowych załogą 2-osobową.
Wszystkie nasze pojazdy dla bezpieczeństwa są wyposażone w system lokalizacji GPS.
Nasze cysterny
Paliwa płynne
- pojemność: od 36 000 do 38 000 litrów
- możliwość załadunku odgórnego oraz oddolnego
- 5 komór o różnym rozłożeniu pojemności
- możliwość rozładunku poprzez spust grawitacyjny (z pomiarem ilości lub bez)
- możliwość rozładunku poprzez układ dystrybucyjny wymuszony pompami (pomiar ilości)
- wszystkie układy wydawcze posiadają legalizację GUM z kompensacją do temperatury referencyjnyjnej 150C
- posiadamy systemy elektronicznego plombowania komór cystern SPDS
- posiadamy układy pomiarowe wykorzystujące liste pomiarową – stały nadzór na ilością produktu w komorze
- większość posiada neutralne barwy pojazdów (białe)
AdBlue
- cysterny posiadające certyfikaty producentów dotyczące spełnienia wymagań normy ISO 22241 (termoizolowane, w całości wykonane ze stali nierdzewnej)
- cysterny posiadają układy dystrybucyjne (zgodne z dyrektywą MID (2004/22/WE) bazujące na układach duńskiej firmy Proces-Data – możliwość rozładunku do zbiorników naziemnych oraz podziemnych
- możliwość załadunku ok. 22-22,5 tys. litrów (ok. 24-25 ton) AdBlue
- każda cysterna posiada na wyposażeniu suchoodcinające złącza rozładunkowe oraz specjalne skonstruowane zawory do rozładunków do zbiorników-konternerów typu Mauzer
Produkty chemiczne
- izolowane cysterny typu termos wykonane w całości ze stali nierdzewnej (jedno i wielokomorowe)
- wszystkie pojazdy posiadają zezwolenia na transport materiałów niebezpiecznych klas 3-9 zgodnych z kodem cystern L4BH
- wydmuchowe systemy wyładowcze
- system grzania podczas jazdy
- możliwość podłączenia pary wodnej do rozgrzania cysterny na miejscu rozładunku
- pojemność 30-33 m3 (komory od 7 do 14 m3)
- możliwość załadunku 24-25 ton produktu
- możliwość załadunku/rozładunku z wykorzystaniem wahadła gazowego